Breaking News

subota, 27. siječnja 2018.

ISPOVEST: U vezi sam sa komšijom koji živi iza mog oca, on je stariji od mene 7 godina, on je moj život unapredio se*som…

U vezi sam sa komšijom koji živi iza mog oca, on je stariji od mene 7 godina, on je moj život unapredio se*som, po pitanju njega nisam mogla da  čuvam nevinost do braka, jer ima dobrog mehaničara koji ispunjava moju maštu. Za nas trenutno znaju samo moj najbolji drug i najbolja drugarica.
Ne znam kako to da kažem roditeljima, otac nas gleda kao da smo brat i sestra, a mama ga zna samo kad je bio mali. Ne znam sta da radim i kako to roditeljima da kažem, plašim se kako bi reagovali. Inače imam 18 godina već imam želju za brakom sa njim. Pokazao da je musko u krevetu, ono sto mi pruza u krevetu i posle kreveta nema u ljubavnom filmu. Zaista me zasluzuje celu, za život.

0 komentari:

Objavi komentar