Breaking News

nedjelja, 28. siječnja 2018.

ISPOVEST: Prije 3 dana nam je došla kćerka od ženine sestre na zimski raspust. Ima nekih 17 godina i nisam je vidio sigurno dvije godine…

Prije 3 dana nam je došla kćerka od ženine sestre na zimski raspust. Ima nekih 17 godina i nisam je vidio sigurno dvije godine. Šokirao sam se kada sam je ugledao, izgleda kao da imam barem 20 godina, prava cura. Nisam neki bolesnik i nisam je gledao na “onaj” način, ali kada sam je jutros u kupatilu zatekao bez odjeće, znači vidio sam je cijelu, sve… Koliko sam se ja iznenadio toliko je i ona, stojali smo tako neki par sekundi i gledali se, a onda sam se ja sjetio da bih bilo normalno da izađen i da oj se barem izvinem. Izvinuo sam se i krenuo vani, a ona mi je tada rekla da sada kada sam je vidio bez odjeće nema potrebe da se ustručavam i slobodno da se vratim i odradim ono zbog čega sam ušao u kupatilo. Bio sam zbunjen i prihvatio njen poziv… ona je ispred mene ušla u tuš kabinu, a ja sam izvršio malu nuždu i izašao vani. Cijeli dan evo premotavam film u glavi… šta je time željela postići što me vratila, analiziram svaku njenu riječ… na kraju počeo sam da sumnjam da je namjerno ostavila odključano kupatilo i priželjkivala susret sa mnom. Ona se ponaša kao da se niša nije desilo, a ja sve više ludim… sve više razmišljam o njoj i meni… ono znate šta već. Imam skoro 50 godina i znam da nije OK, ali… vjerujem da će me muškarci razumjeti!

0 komentari:

Objavi komentar