Breaking News

četvrtak, 15. veljače 2018.

ISPOVEST: Ne znam šta da radim… Imam 17 godina i spavao sam sa mamom mog najboljeg druga. Ona ima preko 40 i sve se desilo sasvim slučajno…

Ne znam šta da radim… Imam 17 godina i spavao sam sa mamom mog najboljeg druga. Ona ima preko 40 i sve se desilo sasvim slučajno. Nikada nisam ni pomišljao na tako nešto, ali… Prije 3 dana me pozvala da joj nešto pomognem da prenese jer je bila sama. Živimo blizu i naravno da sam se odazvao na nejn poziv. Kada sam došao uvela me u dnevnu sobu i rekla mi da je sačekam. Nakon nekih 5 minuta pozvale me iz druge sobe i rekla da dođem nešto do nje. Kada sam ušao u sobu šokirao sam se. Mama mog druga je ležala na krevetu… bez odjeće, bez ičeg na sebi. Bio sam zbunjen, a onda je rekla da joj se pridružim. Stajao sam ukipljen nisam znao šta se dešava, a onda je una ustala i prišla meni, uhvatila me za ruku i …. Ostalog se bukvalno i ne sjećam sve do trenutka kada se u sobi pojavio moj drug i počeo da viče na mene. Skočio je na krevet i počeo da me tuče. Njegova mama nas je rastavila, ja sam se spremio i otišaoo od njih. Na izlasku drug mi je psovao i zaprijetio kako će sve da ispriča svom tati. Evo već 3 dana živim u neopisivom strahu, ne izlazim ni vani… ne znam šta mi se može desiti, a nizašta nisam kriv

0 komentari:

Objavi komentar